Klachten over De Nationale Postcodeloterij

In Loterijen

Logo De Nationale Postcodeloterij
  • Totaal Aantal klachten
  • Opgeloste klachten
  • Klachten in behandeling
  • Openstaande klachten
291
1
0
290
4.6

Over De Nationale Postcodeloterij

De Nationale Postcode Loterij richt zich op het geven van een effectieve en verantwoorde bestemming aan de afdracht aan goede doelen. Men financiert organisaties die werkzaam zijn in de sectoren natuur & milieu, ontwikkelingssamenwerking & mensenrechten en sociale cohesie in Nederland. Van ieder verkocht lot is de helft van de opbrengst bestemd voor goede doelen. In 2011 is € 284 miljoen uitgekeerd aan 85 goededoelenorganisaties.

Meld een klacht over De Nationale Postcodeloterij » Naar de website van De Nationale Postcodeloterij »

Dit bedrijf heeft nog geen beheerder. Neem hier contact op met de klacht en klacht redactie.

De laatste klachten over De Nationale Postcodeloterij

 

BMW actie

Flyer van de Postcodeloterij met WIN een BMW. Ga naar www.wineenbmw.n en vul de code in. Aan het eind van de vragenlijst op der site moet je aangeven hoeveel extra loten je wilt. Men gaat er niet van uit dat iemand al loten heeft. In ... Lees verder »

Klacht vond plaats op 08 januari 2014 en is gemeld op 14 april
 

dagje weg

kan de loten niet via jullie website activeren het gaat om loten dagje weg Lees verder »

Klacht vond plaats op 12 april 2014 en is gemeld op 12 april
 

facebook like actie

Via vind ik leuk op facebookpagina heb ik 5 april kaarten voor film kenau ontvangen.helaas blijkt film in mijn omgeving niet meer te draaien.reactie die postcodeloterij via facebook publiceert is " helaas, daar kunnen wij niets mee doen". Vind ik geen serieuze reactie. Ik zou ... Lees verder »

Klacht vond plaats op 05 april 2014 en is gemeld op 07 april
 

Inhouding

Kenmerk: zie extra info Op 24/3 2014 is zonder mijn mede weten 1x extra lot opgehaald. Kenmerk: zie extra info Op 25/2 2014 is zonder mijn mede weten 1x extra lot opgehaald Lees verder »

Klacht vond plaats op 08 januari 2014 en is gemeld op 03 april
 

favoriete dagjeweg

de klacht is dat ik het prijsje niet kan incasseren krijg jullie site waaraan een code moet ingetikt worden niet te pakken.. Lees verder »

Klacht vond plaats op 08 januari 2014 en is gemeld op 31 maart
 

wincode is niet bereikbaar

wincode is niet bereikbaar!! Lees verder »

Klacht vond plaats op 08 januari 2014 en is gemeld op 15 maart
 

Niet ontvangen prijs

De ijsprijs van januari 2014 niet ontvangen Lees verder »

Klacht vond plaats op 14 maart 2014 en is gemeld op 14 maart
 

Wederom geen bingokaart ontvangen

Wederom tot op heden geen bingokaart ontvangen, ondanks telefonische toezegging via 0900.... nummer bereikbaar op werkdagen. Dit is nu de derde poging dit jaar. Lees verder »

Klacht vond plaats op 09 maart 2014 en is gemeld op 09 maart

Klik hier om een klacht te melden over De Nationale Postcodeloterij

Overige klachten in Loterijen

GEEN 15,00 ONTVANGEN - bekijk
geen kans om mijn winnaarscode in te voeren - bekijk
kan niet op de site seetickets - bekijk
code - bekijk
Oplichterij? - bekijk