Klachten over HollandsNieuwe

In Telecom

Logo HollandsNieuwe
  • Totaal Aantal klachten
  • Opgeloste klachten
  • Klachten in behandeling
  • Openstaande klachten
45
0
0
45
3.9

Over HollandsNieuwe

Hollandsnieuwe is een aanbieder van mobiele telefonie sinds begin 2011. HollandsNieuwe combineert de voordelen van een abonnement en prepaid op een nieuwe manier. Je hebt de tarieven van een abonnement maar met de controle van prepaid. Hollandsnieuwe voert geen credit check uit. Hollandsnieuwe is een onderdeel van Vodafone, vandaar ook dat je belt via het Vodafone netwerk.

Meld een klacht over HollandsNieuwe » Naar de website van HollandsNieuwe »

Dit bedrijf heeft nog geen beheerder. Neem hier contact op met de klacht en klacht redactie.

De laatste klachten over HollandsNieuwe

 

Opzeggen niet mogelijk

Abonnement stopzetten 2 maanden van te voren, zou mogelijk moeten zijn. In maart gekeken wanneer ik alles kon stop zetten (stond einddatum 8 mei) dus zou hem al op kunnen zeggen, dacht ik. Hierna gebeld met HN, geen nummer te vinden natuurlijk. Dus via een ... Lees verder »

Klacht vond plaats op 08 januari 2014 en is gemeld op 15 april
 

Opzegging

Ik probeer al 2 maanden contact op te nemen met u. Het telefoonnummer van de klantenservice heb zelf moeten zoeken op internetzoekmachine. Vervolgens krijg ik een super duur belnummer met een keuze dat er voor gezorgd heeft dat ik pas na 5 minuten echt een ... Lees verder »


Product: sim only 550 12 mnd
Klacht vond plaats op 10 april 2014 en is gemeld op 10 april
 

Geen aansluiting

Ik heb wel een mobiel mogen ontvangen maar ik ben nog niet aangesloten. Per 10-03-2014 zou ik aangesloten worden. Lees verder »


Product: Samsung S3
Klacht vond plaats op 12 maart 2014 en is gemeld op 12 maart
 

Echo op de lijn

Bijna altijd een Echo op de lijn die alleen door mij hoorbaar is Lees verder »

Klacht vond plaats op 08 januari 2014 en is gemeld op 06 maart
 

misleiding

HollandsNieuwe heeft toestemming te doen om maandelijks automatisch te incasseren volgens SEPA regels. HN incasseert maandelijks met eenmalige incasso's, dat is illegaal. eenmalige incasso's zijn bedoeld voor directe aankopen en niet voor abonnementen. Als dit tot problemen leidt wentelt HN de problemen op de consument ... Lees verder »

Klacht vond plaats op 08 januari 2014 en is gemeld op 05 maart
 

oplossing

Word niet geholpen door Hollandsnieuwe. Nu oplossing via hoofkantoor. Mensen als julie klacht hebben dan kan je massaal naar volgende bellen of schrijven. Hoofdkantoor van vodafone/hollandsnieuwe Avenue Ceramiquee 300 te Maastricht. 043 3555555 of ipv 0900 naar 0268450915. Hoofdkantoor weet niets van handelingen. ZIJ KRIJGEN ... Lees verder »

Klacht vond plaats op 08 januari 2014 en is gemeld op 11 februari
 

geen netwerk beschikbaar

Wij hebben met 2 toestellen geen netwerk beschikbaar. Zijn dus niet bereikbaar en kunnen incidenteel een telefoontje plegen als het even wel werkt. Maar we betalen wel voor deze tel. diensten. Ik wil kunnen telefoneren en het geld terug dat we betalen voor iets wat ... Lees verder »

Klacht vond plaats op 15 januari 2014 en is gemeld op 11 februari
 

Slecht of geen internet en mobiel netwerk

Ik heb sinds augustus 2012 een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe voor bellen/sms-en en internet. Sinds het begin heb ik reeds problemen met geen of slecht internet. Daar heb ik toen al 1 of 2 x een nieuwe sim-kaart voor gekregen. Probleem niet opgelost. Ik ... Lees verder »


Product: Sim Only 275 + toestel € 21.15/mnd
Klacht vond plaats op 07 februari 2014 en is gemeld op 07 februari

Klik hier om een klacht te melden over HollandsNieuwe

Overige klachten in Telecom

Service? - bekijk
kosten voor aflevering - bekijk
JALrZflhMGwVPhkgd - bekijk
Geld pikken via Vodafone - bekijk
Aanpassen abonnement - bekijk